Bok
U W A G A !!!
W związku z uszkodzeniem sieci telefonicznej podajemy dodatkowy numer telefonu do
zgłaszania awarii wodno-kanalizacyjnych
tel.503 198 695
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Choszcznie
informuje,
iż w związku z epidemią COVID-19 w dniach 28.12.2020-17.01.2021
zawieszamy dokonywanie odczytów wodomierzy przez inkasentów.
Zwracamy się z uprzejmą prośbą o podawanie stanów wodomierzy pod.nr tel.
723424429
703198691
723425421
95765 2066
lub drogą elektroniczną na adres email:bok@mpgkchoszczno.pl
W razie braku informacji o stanie licznika ,faktury będą wystawiane na podstawie średniego zużycia.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
_______________________________________________________________________________________________________________________
Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
www.ebok@mpgkchoszczno.pl
Zarejestruj się w eBoku - przejdź na eFakturę
Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta
w MPGK Choszczno już działa!
eBOK -oszczędzasz czas Faktury za wodę dostępne 24h online
Masz kontrolę nad swoimi płatnościami
stały dostęp do swojego konta
dbasz o środowisko
Zarejestruj się na :www.ebok@mpgkchoszczno.pl
___________________________________________________________________________________________________________________________________________
Informacja o uruchomieniu eBOK
https://ebok.mpgkchoszczno.pl
Szanowni Klienci
Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. w Choszcznie informuje o wprowadzeniu przez Spółkę nowego narzędzia komunikacji do obsługi klientów mających zawartą umowę na zaopatrzenie w wodę i odprowadzanie ścieków, jakim jest Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (eBOK).
Serwis pozwala na bieżący podgląd Państwa konta oraz wiele innych korzyści jakimi są między innymi:
• wykaz faktur oraz ich terminów płatności
• bieżący podgląd salda rachunku
• miesięczne i roczne wykresy zużycia wody w formie graficznej
• możliwość zgłaszania odczytów wodomierzy
• szybki, darmowy dostęp do swoich danych przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu
• możliwość kontaktu i aktualizacji danych kontaktowych
• oszczędność czasu i wygodę obsługi
W trosce o ochronę środowiska naturalnego oraz Państwa wygodę, zachęcamy do wyrażenia zgody na przesyłanie faktur drogą elektroniczną (eFaktura). Dyspozycja nie wiąże się z żadnymi dodatkowymi kosztami, a zyskują Państwo skrócenie czasu dostarczenia faktur oraz dostęp do nich niezależnie od miejsca i czasu.
Korzystanie z eBOK odbywa się w bezpiecznym, szyfrowanym połączeniu z internetem, a podawane w czasie rejestracji dane oraz przeglądane w eBOK informacje są bezpieczne i niedostępne dla niepowołanych osób.
UWAGA: faktura elektroniczna posiada taką samą wartość prawną, jak dokument w formie papierowej.
W najbliższym czasie zostanie również dla Państwa uruchomiona usługa płatności online za pomocą eBOKa, o każdych; nowych funkcjach dostępnych w eBOK będziemy Państwa na bieżąco informować.
Mając na uwadze dalszy rozwój naszych usług elektronicznych takich jak powiadamianie o awariach sieci, informacje SMS-owe o wystawieniu FV, informacja o zbliżającym się terminie płatności prosimy Państwa o uzupełnienie danych kontaktowych o numery telefonów komórkowych i/lub adresy mailowe.
W przypadku jakichkolwiek pytań w ramach działania systemu eBOK prosimy o kontakt mailowy, telefoniczny bądź osobisty w siedzibie Spółki przy ul. Wolności 26.
Mamy nadzieję że nowe rozwiązanie jakim jest eBOK w znaczny sposób polepszy i usprawni kontakt Państwa z naszą Spółką.
Zachęcamy ;do rejestracji pod adresem:
https://ebok.mpgkchoszczno.pl
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Choszcznie informuje,
że od dnia 13.03.2020r. do odwołania wszelkie sprawy prowadzone prosimy załatwiać
drogą elektroniczną lub telefoniczną.
Tel/fax 95;765 23 75
email:
sekretariat@mpgkchoszczno.pl
bok@mpgkchoszczno.pl
W związku z zawieszeniem pracy inkasentów prosimy
o podawanie stanu licznika:
- elektronicznie na adres licznik@mpgkchoszczno.pl
ZA POWSTAŁE UTRUDNIENIA
PRZEPRASZAMY
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KOMUNIKAT W SPRAWIE ZAPOBIEGANIA I PRZECIWDZIAŁANIA ROZPOWSZECHNIANIU
SIĘ KORONAWIRUSA
Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Choszcznie informuje,
że w celu zapobiegania i przeciwdziałania rozprzestrzenianiu się wirusa COVID-19 (koronawirus)
zalecamy rezygnację z bezpośrednich spotkań i konsultacji oraz osobistego załatwiania spraw prowadzonych przez Spółkę ,
w szczególności -Biuro Obsługi Klienta oraz Dział Techniczny.
Sprawy związane z Administracją Cmentarza (opłaty, sprawy miejsc na cmentarzu itp.) będą załatwiane tylko i wyłącznie drogą
elektroniczną, telefoniczną bądź pocztową.
Wszelkie sprawy i wnioski prosimy kierować drogą elektroniczną i telefoniczną:
MPGK Sp. z o.o.
tel. 95 765 23 75
e-mail: sekretariat@mpgkchoszczno.pl
Biuro Obsługi Klienta
tel. 95 765 20 66; 503 198 691
e-mail: bok@mpgkchoszczno.pl
Zakład Wodociągów i Kanalizacji
tel. 95 765 22 74; 503 198 695
e-mail: zwik@mpgkchoszczno.pl
Zakład Ochrony Środowiska
tel. 95 765 27 36
e-mail: zos@mpgkchoszczno.pl
Dział Techniczny
tel. 95 765 23 75
e-mail: dt@mpgkchoszczno.pl
Administracja Cmentarza
tel. 95 765 23 75
zp@mpgkchoszczno.pl
Prezes Zarządu
Łukasz Młynarczyk
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Cenniki odbioru odpadów.
Cennik odbioru segregowanych odpadów komunalnych,oraz cennik odpadów przyjmowanych od przedsiębiorców; poza systemem odbierania odpadów komunalnych z kartą przekazania odpadów.
Cennik :--> do pobrania
;
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
;
Informacja o taryfie
Informacja o taryfach za zbiorowe zaopatrzenie w wodę i zbiorowe odprowadzenie ścieków na terenie Gminy Choszczno na okres od 10.01.2020r. do 09.01.2021r. , na podstawie decyzji zatwierdzającej nr SZ.RET.070.4.174.2018.AB wydanej przez Państwowe Gospodarstwo Wodne "Wody Polskie"
Taryfa --> plik do pobrania
BIURO OBSŁUGI KLIENTA
MPGK Sp. z o. o. w Choszcznie
ul. Wolności 26
tel. 95 765 20 66
e-mail: bok@mpgkchoszczno.pl
CZYNNE OD PONIEDZIAŁKU OD PIĄTKU
W GODZ. 7:00-15:00
W Biurze Obsługi Klienta możecie Państwo załatwić wszystkie sprawy dotyczące:
-
zbiorowego zaopatrzenia w wodę i odprowadzania ścieków,
-
wywozu odpadów komunalnych,
-
wywozu nieczystości płynnych i opróżniania oczyszczalni przydomowych,
-
faktur za usługi świadczone przez MPGK,
-
umów w zakresie świadczonych usług,
-
złożenia podania, zlecenia i reklamacji,
-
windykacji, uregulowania zaległości i rozłożenia opłat na raty (windykacja@mpgkchoszczno.pl)
bok@mpgkchoszczno.pl - ogólne sprawy usług w tym wywozu nieczystości,gabarytów itp.
ebok@mpgkchoszczno.pl - sprawy związanie z funkcjonowaniem usługi E-BOK (faktury,rozliczenia)
efaktury@mpgkchoszczno.pl - sprawy związane z e-fakturami i ich rozliczaniem
licznik@mpgkchoszczno.pl - podawanie stanów liczników wodomierzy