BIP
i-cmentarz
eBOI
RODO
Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej

INFORMACJE O OTWARCIU

"P S Z O K"


Od 24 marca 2023r., działa nowy Punkt Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych

w Choszcznie tzw. PSZOK . PSZOK znajduje się przy ul. Komunalnej 9 (obok oczyszczalni ścieków i schroniska).

  • Do PSZOK możesz przywieźć posegregowane odpady komunalne pochodzące
    z gospodarstwa domowego.
  • Do PSZOK możesz przywieźć 500 kg posegregowanego odpadu budowlanego oraz 4 opony z samochodów osobowych.

 

Godziny otwarcia PSZOK:

Poniedziałek: punkt nieczynny

Wtorek: godz. 9:00 - 16:00

Środa: godz. 9.00 - 16:00

Czwartek: godz. 9:00 - 16:00

Piątek: godz. 11:00 - 18:00

Sobota: godz. 9:00 - 16:00


 


Informacja o taryfach

 

Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Choszcznie uprzejmie informuje.iż na stronie  Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie https://wodypolskie.bip.gov.pl/rzgw-w-szczecinie-taryfy/ została opublikowana decyzja Dyrektora Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Szczecinie,zatwierdzająca taryfę za zbiorowe zaopatrzenie w wodę i zbiorowe odprowadzanie ścieków na terenie gminy Choszczno na okres 3 lat.

Taryfa--> plik do pobrania


Link do logowania na E-BOK

www.ebok.mpgkchoszczno.pl



 

UWAGA !

Informacje dla klientów w sprawie aktualizacji systemów Windows 10 oraz oczyszczania przeglądarek, w celu poprawnego korzystania z aplikacji "E-Bok" Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej w Choszcznie Spółka z o.o. w Choszcznie.

Jedynym poprawnym systemem Windows na dzień dzisiejszy jest Windows 10, stare niewspierane systemy to Windows 7 oraz Windows XP w tych systemach  może wystąpić problem z otwieraniem aplikacji oraz używania przeglądarek internetowych.

Poniżej instrukcje do oczyszczania popularnych przeglądarek oraz aktualizacji systemu Windows 10 .

- Oczyszczanie przeglądarek - czytaj
- Aktualizacja Windows 10 - czytaj

Ponadto informujemy że pracownicy BOK nie udzielają pomocy technicznej dotyczącej obsługi systemu Windows oraz przeglądarek internetowych.

 


 

 

 

_______________________________________________________________________________________________________________________

Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
ebok@mpgkchoszczno.pl

Zarejestruj się w  eBoku - przejdź na eFakturę
Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta
w MPGK Choszczno już działa!

 eBOK  -oszczędzasz czas               Faktury za wodę dostępne 24h online
             Masz kontrolę nad swoimi płatnościami
             stały dostęp do swojego konta
               dbasz o środowisko
                         Zarejestruj się na www.ebok.mpgkchoszczno.pl



___________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Informacja o uruchomieniu eBOK


Szanowni Klienci

Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. w Choszcznie informuje o wprowadzeniu przez Spółkę nowego narzędzia komunikacji do obsługi klientów mających zawartą umowę na zaopatrzenie w wodę i odprowadzanie ścieków, jakim jest Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (eBOK).
Serwis pozwala na bieżący podgląd Państwa konta oraz wiele innych korzyści jakimi są między innymi:
• wykaz faktur oraz ich terminów płatności
• bieżący podgląd salda rachunku
• miesięczne i roczne wykresy zużycia wody w formie graficznej
• możliwość zgłaszania odczytów wodomierzy
• szybki, darmowy dostęp do swoich danych przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu
 • możliwość kontaktu i aktualizacji danych kontaktowych
 • oszczędność czasu i wygodę obsługi

W trosce o ochronę środowiska naturalnego oraz Państwa wygodę, zachęcamy do wyrażenia zgody na przesyłanie faktur drogą elektroniczną (eFaktura). Dyspozycja nie wiąże się z żadnymi dodatkowymi kosztami, a zyskują Państwo skrócenie czasu dostarczenia faktur oraz dostęp do nich niezależnie od miejsca i czasu.

Korzystanie z eBOK odbywa się w bezpiecznym, szyfrowanym połączeniu z internetem, a podawane w czasie rejestracji dane oraz przeglądane w eBOK informacje są bezpieczne i niedostępne dla niepowołanych osób.
UWAGA: faktura elektroniczna posiada taką samą wartość prawną, jak dokument w formie papierowej.
W najbliższym czasie zostanie również dla Państwa uruchomiona usługa płatności online za pomocą eBOKa, o każdych; nowych funkcjach dostępnych w eBOK będziemy Państwa na bieżąco informować.
Mając na uwadze dalszy rozwój naszych usług elektronicznych takich jak powiadamianie o awariach sieci, informacje SMS-owe o wystawieniu FV, informacja o zbliżającym się terminie płatności prosimy Państwa o uzupełnienie danych kontaktowych o numery telefonów komórkowych i/lub adresy mailowe.
W przypadku jakichkolwiek pytań w ramach działania systemu eBOK prosimy o kontakt mailowy, telefoniczny bądź osobisty w siedzibie Spółki przy ul. Wolności 26.
Mamy nadzieję że nowe rozwiązanie jakim jest eBOK w znaczny sposób polepszy i usprawni kontakt Państwa z naszą Spółką.
Zachęcamy ;do rejestracji pod adresem:

www.ebok.mpgkchoszczno.pl


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Cenniki odbioru odpadów.

Cennik odbioru segregowanych odpadów komunalnych,oraz cennik odpadów przyjmowanych od przedsiębiorców; poza systemem odbierania odpadów komunalnych z kartą przekazania odpadów.

Cennik :--> do pobrania
;

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

;


Informacja o taryfie

Informacja o taryfach za zbiorowe zaopatrzenie w wodę i zbiorowe odprowadzenie ścieków na terenie Gminy Choszczno na okres od 10.01.2020r. do 09.01.2021r. , na podstawie decyzji zatwierdzającej nr SZ.RET.070.4.174.2018.AB wydanej przez Państwowe Gospodarstwo Wodne "Wody Polskie"

Taryfa --> plik do pobrania


BIURO OBSŁUGI KLIENTA
MPGK Sp. z o. o. w Choszcznie

ul. Wolności 26
tel. 95 765 23 75
e-mail: bok@mpgkchoszczno.pl

CZYNNE OD PONIEDZIAŁKU OD PIĄTKU

W GODZ. 7:00-15:00

W Biurze Obsługi Klienta możecie Państwo załatwić wszystkie sprawy dotyczące:

  • zbiorowego zaopatrzenia w wodę i odprowadzania ścieków,

  • wywozu odpadów komunalnych,

  • wywozu nieczystości płynnych i opróżniania oczyszczalni przydomowych,

  • faktur za usługi świadczone przez MPGK,

  • umów w zakresie świadczonych usług,

  • złożenia podania, zlecenia i reklamacji,

  • windykacji, uregulowania zaległości i rozłożenia opłat na raty (windykacja@mpgkchoszczno.pl)

 

                     bok@mpgkchoszczno.pl         - ogólne sprawy usług w tym wywozu nieczystości,gabarytów itp.
                     ebok@mpgkchoszczno.pl  - sprawy związanie z funkcjonowaniem usługi E-BOK  (faktury,rozliczenia)
                     efaktury@mpgkchoszczno.pl   - sprawy związane z e-fakturami i ich rozliczaniem 
                     licznik@mpgkchoszczno.pl     - podawanie stanów liczników wodomierzy